Saturday, January 30, 2010

Aisy@ $0fia..sweet gurl!!





aisya sofea...mm...dari nama pun dah cukup untuk kita tafsir diri si sweet gurl ni..why i call her sweet gurl?antaranya ble kata every class dia akan pakai baju color pink..bukan setakat baju je ble kata everything pink,bag,kasut,n wat ever yang di pakai..he..he..pinky gurl!!,kalau ikut tafsiran my leturer dulu,anak-anak yang sukakan colour pink ni manja n mudah menangis...mmm..but aku tak tahu la plak si sofea ni suka nangis ke tak bab dalam klas aku tak penah g dia nangis..dan satu lagi si sofea ni sweet,dia ni wat kerja sgt care full..kalau colour memang cantik,main ngan tone2 colour yang menarik kalau nk banding ngan aku pun..aku memang hancur bab2 painting ni..satu g dia ni agak malu-malu kucing..ha..ha..susah aku nk citer tapi yang pasti memang sweet...tgok la pic si sofea..k..

No comments:

Post a Comment

syed muhammad zubair