Saturday, January 30, 2010

JUL!@NA BINTI JUNY









HA..HA..ni story about juliana..juliana ni kakak kpd hajah.juliana ni antara student target aku..juliana specialnya dia suka sangat gelak..n she always smile:-)!!sampai tiap kali aku nak capture gambar dia mesti tutup muka sebab nak tegelak katanya..aku pun rasa nk tegelak negok macam-macam kernah dak-dak skrg..ha..ha..kalau tak caya tgok pic yang aku upload ni..he..he..juliana..juliana!! kalau dalam kelas,best fren dia si aisya sofea..nampak ngam je la dua org ni..mana tak nya diorang ni sebaya la katakan..kalau study pun lebih fokos,pastu pada pandangan aku dia ni kakak yang penyayang..kalau masa aku mengajar hajah kalau nampak aku macam nk marah atau pun dia rasa hajah tak tahu tang part tu,dia akan buat-buat baca buku dia tapi sebenarnya dia tolong ingatkan adik dia si hajah tu..dari air muka aku nampak juliana ni memang penyabar dan tak suka tunjuk kesedihan dalam hati dia..aku harap suatu hari nnt dia akan jadi seorang yang berjaya..harap cepat2 dapat habiskan sampai buku 8..good luck juliana!!

NUR JULIANA
N Nyata
U Untung
R Ramah
J Jujur
U Ulung
L Lemah-lembut
I Ikhlas
A Amanah
N Naif
A Alim
daripada :cikgu aida

No comments:

Post a Comment

syed muhammad zubair