Friday, January 29, 2010

macam-macam ada!!(NUR FAEZAH BINTI JUNY)








about NUR FAEZAH BT JUNY BUT I CALL HER HAJAH.si hajah ni memang macam-macam ragam..ari ni bawa gula-gula plak..satu beg plastik lak tu..last week she bring da baby pooh..pastu dok wat cakap telor manja macam budak-bdak ngada tu..he..he..aku nak marah pun cian plak..aku gelak je la...ha..ha..tapi si hajah suka sgt lupa bila aku ngajar..maybe dia blum dapat fokos lagi kot..risau gak aku..tapi aku akan wat yang terbaik..satu peragai yang aku suka ngan si hajah ni..dia ni tak suka kacau orang..kalau dia cakap tu kadang semua benda yang logik ja...cikgu sayang hajah!!




NUR FAEZAH
N Nyata
U Untung
R Ramah
F Fleksibel
A Amanah
E Emosional
Z Zingy
A Alim
H Harum
daripada :cikgu aida

No comments:

Post a Comment

syed muhammad zubair